Витяг
із аналітичного звіту
практичного психолога
Чернівецької гімназії №5
Верстюк Ірини Орестівни
за 2020-2021 н.р.
кваліфікаційний рівень ___ спеціаліст вищої категорії, практичний психолог-методист.
Тематика курсів (назва) |
Місце проведення, дата, № посвідчення |
К-сть годин |
Фахові курси |
||
Проблемно-тематичні |
|
2 год. 2 год. 2 год. 2 год 2 год 2 год 2 год 9 год 3 год |
Практичні психологи |
Соціальні педагоги |
||||
з них: |
з них: |
||||
окреме приміщення (1-2 кабінети) |
суміщене робоче місце |
відсутнє робоче місце |
окреме приміщення (1-2 кабінети) |
суміщене робоче місце |
відсутнє робоче місце |
1 каб. |
5. Діагностика (моніторинги, психологічні мінімуми) дітей, педагогів, батьків
№ |
Назва |
Цільова аудиторія |
К-ть охоплених осіб (груп) |
1. |
Анкетування на вивчення академічних та професійних уподобань учнів |
9-і кл. |
50 (2) |
2. |
Допрофільна діагностика |
Учні 8-х класів |
51 (2) |
3. |
Вивчення рівня адаптації |
Учні 1-х класів |
78 (2) |
4. |
Вивчення рівня адаптації |
Учні 5-х класів |
71 (2) |
5. |
«Моє життя в сім’ї та школі» |
Учні 9-х класів |
57 (2) |
6. |
«Моє життя в сім’ї та школі» |
Учні 10-х класів |
37 (2) |
7. |
Анкетування на вивчення академічних та професійних уподобань учнів |
9-і кл. |
48 (2) |
8. |
Анкетування «Моє шкільне життя» |
7-і кл. |
69 (2) |
9. |
Анкетування на вивчення рейтингу вчителя, що атестується |
Учні 5-11 кл. |
138 (7) |
10. |
Анкетування на вивчення рейтингу вчителя, що атестується |
педколектив |
33 (1) |
11. |
Анкетування на вивчення рейтингу вчителя, що атестується |
Батьки 1, 3 класів |
56 (2) |
12. |
Діагностика на вивчення темпераменту |
5 кл. |
53 (2) |
13. |
Соціометрія |
4-і кл. |
51 (2) |
14. |
Соціометрія |
Учні 8-х класів |
62 (2) |
15. |
Анкетування на вивчення академічних та професійних уподобань учнів |
9-і кл. |
51 (2) |
16. |
Профдіагностика |
9-і кл. |
50 (2) |
17. |
Емоційний інтелект |
7-і кл. |
12 (1) |
18. |
Ефективність дистанційного навчання |
9-і кл. |
50 (2) |
6.Проведення психолого-педагогічних семінарів; участь у роботі метод. об’єднань ОЗ, тренінгів з педколективом згідно рекомендацій щодо підвищення психологічної компетентності педагогів. Просвітницька робота з учнями:
Назва заходу |
Тематика або питання, що висвітлювались |
Цільова група |
К-сть учасників |
ГПС |
Психолог у гімназії. Хто це? |
1 кл. |
83 (4) |
ГПС |
Розвивальне заняття на тему «Увага» |
1 кл. |
82 (4) |
ГПС |
Психологія як наука. Специфіка діяльності психолога гімназії |
5 кл. |
79 (4) |
ГПС |
Підлітковий вік: особливості, труднощі, рефлексія, самоідентифікація |
7 кл. |
76 (4) |
ГПС |
Дистанційне навчання: плюси і мінуси |
6 кл. |
81 (4) |
ГПС |
Підлітковий вік: особливості, труднощі, рефлексія, самоідентифікація |
8 кл. |
61 (4) |
Педагогічна рада |
Особливості роботи психолога. Взаємодія з педколективом |
педколектив |
35 (1) |
ГПС |
Професійне спрямування в житті підлітка |
8 кл. |
59 (4) |
ГПС |
Особистість. Самоідентифікація |
9 кл. |
60 (4) |
ГПС |
Почуття власної гідності. Комунікація. Самооцінка |
7 кл. |
75 (4) |
ГПС |
Специфіка спілкування та взаєморозуміння з учителями |
7 кл. |
29 (2) |
Психолого-педагогічні читання |
Безпечне освітнє середовище та формування поведінки дітей в інтернеті |
педколектив |
42 (1) |
Засідання атестаційної комісії |
Психологічний супровід процесу атестації педпрацівників |
педколектив |
18 (1) |
Психолого-педагогічні читання |
Профілактика суїцидальної поведінки підлітків |
педколектив |
36 (1) |
ГПС |
Особливості темпераменту людини |
5 кл. |
30 (1) |
ГПС |
Емоційний інтелект |
7 кл. |
12 (1) |
ГПС |
Почуття власної гідності |
5 кл. |
16 1) |
7.Робота з батьками:
Назва заходу |
Тематика або питання, що висвітлювались |
Цільова група |
Батьківські збори |
Профілактика суїцидальної поведінки підлітків |
7-11 кл. |
Анкетування на вивчення рейтингу вчителя, що атестується |
Батьки 1-х, 3-х кл. |
8. Тематика звернень до працівників психологічної служби у 2020/2021 н.р.
№ з/п |
Тематика звернень |
К-сть звернень |
|
практичних психологів |
соціальних педагогів |
||
З боку батьків |
|||
1. |
Труднощі у навчанні |
||
2. |
Формування психологічної готовності дошкільників до навчання в школі |
1 чол.–1 зв. |
|
3. |
Шляхи підвищення мотивації учнів до навчання, проблеми шкільної неуспішності |
||
4. |
Вікові та індивідуальні особливості розвитку, проблеми самооцінки дитини |
2 чол.–2 зв. |
|
5. |
Адаптація дитини до нового колективу |
||
6. |
Асоціальні прояви у поведінці дітей |
||
7. |
Допомога дітям та сім’ям, які постраждали у військових конфліктах |
||
8. |
Допомога дітям та сім’ям, які перебувають у СЖО |
||
9. |
Психологічний та соціально-педагогічний супровід дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування |
||
10. |
Психологічний та соціально-педагогічний супровід дітей із сімей учасників АТО |
||
11. |
Психологічний та соціально-педагогічний супровід дітей із сімей внутрішньо переміщених осіб |
||
12. |
Психологічний супровід дітей з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивної освіти |
||
13. |
Профілактика шкідливих звичок (вживання наркотичних речовин, напоїв що містять алкоголь, тютюнопаління) |
||
14. |
Дитяча злочинність |
||
15. |
Торгівля людьми |
||
16. |
Домашнє насильство |
||
17. |
Булінг |
||
18. |
Взаємовідносини в системі «вчитель-учень» |
||
19. |
Взаємовідносини в системі «батьки-діти» |
1 чол.–1 зв. |
|
20. |
Взаємовідносини в системі «педагоги-батьки» |
||
21. |
Професійне самовизначення учнів |
2 чол.–2 зв. |
|
22. |
Дитина у віртуальному просторі. Комп’ютерна залежність |
||
23. |
Суїцидальна поведінка дітей |
||
24. |
Обдаровані діти |
||
25. |
Статеве виховання, дружба, кохання, рання вагітність |
||
26. |
Робота з дітьми «груп ризику» |
||
27. |
Інше |
||
З боку педагогів |
|||
1. |
Асоціальні прояви у поведінці дітей |
5 чол.-8 зв. |
|
2. |
Адаптація дитини до нового колективу |
3 чол.-4 зв. |
|
3. |
Формування психологічної готовності дошкільників до навчання в школі |
||
4. |
Готовність до навчання та труднощі у навчанні |
2 чол.-2 зв. |
|
5. |
Вікові та індивідуальні особливості розвитку, проблеми самооцінки дитини |
6 чол.-9 зв. |
|
6. |
Допомога дітям та сім’ям, які перебувають у СЖО |
||
7. |
Допомога дітям та сім’ям, які постраждали у військових конфліктах |
||
8. |
Психологічний та соціально-педагогічний супровід дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування |
||
9. |
Психологічний та соціально-педагогічний супровід дітей із сімей учасників АТО |
||
10. |
Психологічний та соціально-педагогічний супровід дітей із сімей внутрішньо переміщених осіб |
||
11. |
Психологічний супровід дітей з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивної освіти |
||
12. |
Професійне самовизначення учнів |
||
13. |
Профілактика шкідливих звичок (вживання наркотичних речовин, напоїв що містять алкоголь, тютюнопаління) |
||
14. |
«Професійне вигорання» педагогів |
1 чол.-2 зв. |
|
15. |
Формування здорового способу життя |
||
16. |
Дитина у віртуальному просторі. Комп’ютерна залежність |
||
17. |
Психологічний клімат учнівського колективу, міжособистісні конфлікти |
11 чол.-15 зв. |
|
18. |
Домашнє насильство |
||
19. |
Булінг |
||
20. |
Мобінг |
||
21. |
Взаємовідносини в системі «вчитель-учень» |
12 чол.-9 зв. |
|
22. |
Взаємовідносини в системі «батьки-діти» |
1 чол.-1 зв. |
|
23. |
Взаємовідносини в системі «педагоги-батьки» |
2 чол.-3 зв. |
|
24. |
Суїцидальна поведінка дітей |
||
26. |
Дитячі страхи |
1 чол.-2 зв. |
|
27. |
Торгівля людьми |
||
28. |
Робота з дітьми «груп ризику» |
||
29. |
Психологічний супровід учнів під час ДПА, ЗНО, МАН тощо |
||
30. |
Статеве виховання, дружба, кохання, рання вагітність |
||
31. |
Інше (інформація щодо запитів конфіденційна) |
35 чол.-51 зв. |
|
З боку дітей |
|||
1. |
Труднощі у навчанні |
1 чол.-1 зв. |
|
2. |
Самовдосконалення, розвиток власних здібностей і компетенцій |
||
3. |
Професійне самовизначення |
1 чол.-1 зв. |
|
4. |
Допомога дітям та сім’ям, які перебувають у СЖО, в тому числі, які постраждали у військових конфліктах |
||
5. |
Психологічний та соціально-педагогічний супровід дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування |
||
6. |
Психологічний та соціально-педагогічний супровід дітей із сімей учасників АТО |
||
7. |
Психологічний та соціально-педагогічний супровід дітей із сімей внутрішньо переміщених осіб |
||
8. |
Психологічний супровід дітей з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивної освіти |
||
9. |
Профілактика шкідливих звичок (вживання наркотичних речовин, напоїв що містять алкоголь, тютюнопаління) |
||
10. |
Дитина у віртуальному просторі. Комп’ютерна залежність |
||
11. |
Суїцидальні роздуми дітей |
||
12. |
Взаємовідносини в системі «вчитель-учень» |
1 чол.-1 зв. |
|
13. |
Взаємовідносини в системі «батьки-діти» |
2 чол.-2 зв. |
|
14. |
Адаптація дитини до нового колективу |
||
15. |
Відсутність мотивації до навчання |
||
16. |
Психологічний клімат учнівського колективу, міжособистісні конфлікти |
2 чол.-2 зв. |
|
17. |
Домашнє насильство |
||
18. |
Булінг |
||
19. |
Психологічний супровід учнів під час ДПА, ЗНО, МАН тощо |
||
20. |
Статеве виховання, дружба, кохання, рання вагітність |
5 чол.-1 зв. |
|
21. |
Робота з дітьми «груп ризику» |
||
22. |
Дитяча злочинність |
||
23. |
Торгівля людьми |
||
24. |
Інше (інформація щодо запитів конфіденційна) |
2 чол.-2 зв. |
|
З боку інших зацікавлених осіб, представників громадськості |
|||
1. |
Допомога дітям та сім’ям, які перебувають у СЖО, в тому числі, які постраждали у військових конфліктах |
||
2. |
Психологічний та соціально-педагогічний супровід дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування |
||
3. |
Психологічний та соціально-педагогічний супровід дітей із сімей учасників АТО |
||
4. |
Психологічний та соціально-педагогічний супровід дітей із сімей внутрішньо-переміщених осіб |
||
5. |
Психологічний супровід дітей з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивної освіти |
||
6. |
Домашнє насильство |
||
7. |
Дитяча злочинність |
||
8. |
Торгівля людьми |
||
9. |
Психологічний клімат учнівського колективу, міжособистісні конфлікти |
||
10. |
Булінг |
||
11. |
Професійне самовизначення |
||
12. |
Самовдосконалення, розвиток здібностей та компетенцій учнів |
||
13. |
Профілактика шкідливих звичок, залежностей та формування здорового способу життя |
||
14. |
Співпраця з органами виконавчої влади, неурядовими громадськими організаціями тощо (військові комісаріати, комісія у справах дітей, ЦСССДМ та інші) |
||
15. |
Співпраця нацполіції та школи у сфері профілактики правопорушень |
||
16. |
Проведення спільних просвітницько-профілактичних заходів |
||
17. |
Суїцидальні тенденції серед дітей та підлітків |
||
18. |
Психологічна просвіта |
||
19. |
Інше (інформація щодо запитів конфіденційна) |
2 чол.-3 зв. |
9.Професійний розвиток психологів. Участь у семінарах, конференціях, вебінарах (додаються копії підтверджуючих документів)