Міністерство освіти і науки України
Управління освіти Чернівецької міської ради
Чернівецький ліцей №5 "Оріяна"
м.Чернівці, вул.Д.Загула, 8
53-20-90, 53-21-60
Допомагаймо ЗСУ! Наближаймо Перемогу України разом! РАЗОМ ПЕРЕМОЖЕМО!

Випадкове відео

Останній дзвоник

Витяг

із аналітичного звіту

практичного психолога

Чернівецької гімназії №5

Верстюк Ірини Орестівни

за 2020-2021 н.р.

  1. 1.Навантаження ___1,0___     К-ть дітей (груп) у закладі __744_
  2. 2.Спеціальність за дипломом _ вчитель початкових класів, практичний психолог,
  3. 3.Відомості про підвищення кваліфікації. 26 год.

кваліфікаційний рівень ___ спеціаліст вищої категорії, практичний психолог-методист.

Тематика курсів (назва)

Місце проведення, дата, № посвідчення

К-сть годин

Фахові курси

   

Проблемно-тематичні

  1. Всеосвіта. Вебінар «Адаптація учнів п’ятих класів до навчання у середній школі», 23.09.2020
  2. Всеосвіта. Вебінар «Психографологія: читаємо дитину за почерком», 24.09.2020
  3. Всеосвіта. Вебінар «Соціальні ролі в класному колективі: як допомогти дитині знайти своє місце серед однолітків», 30.09.2020
  4. Всеосвіта. Вебінар «Апатія у дітей та підлітків: причини виникнення та алгоритми подолання», 18.02.2021
  5. Всеосвіта. Вебінар «Як пережити стрес правильно: стратегії реагування та вікові особливості», 03.03.2021
  6. Всеосвіта. Вебінар «Суїцидальна поведінка у підлітків: причини виникнення та алгоритми подолання», 11.03.2021
  7. Наурок. Вебінар «Психологічна допомога дітям і дорослим у кризових станах», 18.03.2021
  8. ДЗВО «Університет менеджменту освіти». Онлайн-семінар «Духовно-моральне виховання учнівської молоді у закладх загальної середньої освіти на засадах християнських цінностей», 6-8.04.2021
  9. ІППОЧО. Науково-методичний онлайн-семінар «Гармонізація психологічного здоров’я учасників освітнього процесу в умовах дистанційного навчання», 22.04.2021

2 год.

2 год.

2 год.

2 год

2 год

2 год

2 год

9 год

3 год

  1. 4.Забезпеченість кабінетами працівників психологічної служби (поставте позначку у відповідну графу)

Практичні психологи

Соціальні педагоги

з них:

з них:

окреме приміщення

(1-2 кабінети)

суміщене

робоче місце

відсутнє

робоче місце

окреме приміщення

(1-2 кабінети)

суміщене

робоче місце

відсутнє

робоче місце

1 каб.

         

5.   Діагностика (моніторинги, психологічні мінімуми) дітей, педагогів, батьків

Назва

Цільова аудиторія

К-ть охоплених осіб (груп)

1.

Анкетування на вивчення академічних та професійних уподобань учнів

9-і кл.

50 (2)

2.

Допрофільна діагностика

Учні 8-х класів

51 (2)

3.

Вивчення рівня адаптації

Учні 1-х класів

78 (2)

4.

Вивчення рівня адаптації

Учні 5-х класів

71 (2)

5.

«Моє життя в сім’ї та школі»

Учні 9-х класів

57 (2)

6.

«Моє життя в сім’ї та школі»

Учні 10-х класів

37 (2)

7.

Анкетування на вивчення академічних та професійних уподобань учнів

9-і кл.

48 (2)

8.

Анкетування «Моє шкільне життя»

7-і кл.

69 (2)

9.

Анкетування на вивчення рейтингу вчителя, що атестується

Учні 5-11 кл.

138 (7)

10.

Анкетування на вивчення рейтингу вчителя, що атестується

педколектив

33 (1)

11.

Анкетування на вивчення рейтингу вчителя, що атестується

Батьки 1, 3 класів

56 (2)

12.

Діагностика на вивчення темпераменту

5 кл.

53 (2)

13.

Соціометрія

4-і кл.

51 (2)

14.

Соціометрія

Учні 8-х класів

62 (2)

15.

Анкетування на вивчення академічних та професійних уподобань учнів

9-і кл.

51 (2)

16.

Профдіагностика

9-і кл.

50 (2)

17.

Емоційний інтелект

7-і кл.

12 (1)

18.

Ефективність дистанційного навчання

9-і кл.

50      (2)

6.Проведення психолого-педагогічних семінарів; участь у роботі метод. об’єднань ОЗ, тренінгів з педколективом згідно рекомендацій щодо підвищення психологічної компетентності педагогів. Просвітницька робота з учнями:

Назва заходу

Тематика або питання, що висвітлювались

Цільова група

К-сть учасників

ГПС

Психолог у гімназії. Хто це?

1 кл.

83 (4)

ГПС

Розвивальне заняття на тему «Увага»

1 кл.

82 (4)

ГПС

Психологія як наука. Специфіка діяльності психолога гімназії

5 кл.

79 (4)

ГПС

Підлітковий вік: особливості, труднощі, рефлексія, самоідентифікація

7 кл.

76 (4)

ГПС

Дистанційне навчання: плюси і мінуси

6 кл.

81 (4)

ГПС

Підлітковий вік: особливості, труднощі, рефлексія, самоідентифікація

8 кл.

61 (4)

Педагогічна рада

Особливості роботи психолога. Взаємодія з педколективом

педколектив

35 (1)

ГПС

Професійне спрямування в житті підлітка

8 кл.

59 (4)

ГПС

Особистість. Самоідентифікація

9 кл.

60 (4)

ГПС

Почуття власної гідності. Комунікація. Самооцінка

7 кл.

75 (4)

ГПС

Специфіка спілкування та взаєморозуміння з учителями

7 кл.

29 (2)

Психолого-педагогічні читання

Безпечне освітнє середовище та формування поведінки дітей в інтернеті

педколектив

42 (1)

Засідання атестаційної комісії

Психологічний супровід процесу атестації педпрацівників

педколектив

18 (1)

Психолого-педагогічні читання

Профілактика суїцидальної поведінки підлітків

педколектив

36 (1)

ГПС

Особливості темпераменту людини

5 кл.

30 (1)

ГПС

Емоційний інтелект

7 кл.

12 (1)

ГПС

Почуття власної гідності

5 кл.

16    1)

7.Робота з батьками:

Назва заходу

Тематика або питання, що висвітлювались

Цільова група

Батьківські збори

Профілактика суїцидальної поведінки підлітків

7-11 кл.

 

Анкетування на вивчення рейтингу вчителя, що атестується

Батьки 1-х, 3-х кл.


8. Тематика звернень до працівників психологічної служби у 2020/2021 н.р.

№ з/п

Тематика звернень

К-сть звернень

практичних психологів

соціальних педагогів

З боку батьків

1.

Труднощі у навчанні

   

2.

Формування психологічної готовності дошкільників до навчання в школі

1 чол.–1 зв.

 

3.

Шляхи підвищення мотивації учнів до навчання, проблеми шкільної неуспішності

   

4.

Вікові та індивідуальні особливості розвитку, проблеми самооцінки дитини

2 чол.–2 зв.

 

5.

Адаптація дитини до нового колективу

   

6.

Асоціальні прояви у поведінці дітей

   

7.

Допомога дітям та сім’ям, які постраждали у військових конфліктах

   

8.

Допомога дітям та сім’ям, які перебувають у СЖО

   

9.

Психологічний та соціально-педагогічний супровід дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування

   

10.

Психологічний та соціально-педагогічний супровід дітей із сімей учасників АТО

   

11.

Психологічний та соціально-педагогічний супровід дітей із сімей внутрішньо переміщених осіб

   

12.

Психологічний супровід дітей з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивної освіти

   

13.

Профілактика шкідливих звичок (вживання наркотичних речовин, напоїв що містять алкоголь, тютюнопаління)

   

14.

Дитяча злочинність

   

15.

Торгівля людьми

   

16.

Домашнє насильство

   

17.

Булінг

   

18.

Взаємовідносини в системі «вчитель-учень»

   

19.

Взаємовідносини в системі «батьки-діти»

1 чол.–1 зв.

 

20.

Взаємовідносини в системі «педагоги-батьки»

   

21.

Професійне самовизначення учнів

2 чол.–2 зв.

 

22.

Дитина у віртуальному просторі. Комп’ютерна залежність

   

23.

Суїцидальна поведінка дітей

   

24.

Обдаровані діти

   

25.

Статеве виховання, дружба, кохання, рання вагітність

   

26.

Робота з дітьми «груп ризику»

   

27.

Інше

   

З боку педагогів

1.

Асоціальні прояви у поведінці дітей

 5 чол.-8 зв.

 

2.

Адаптація дитини до нового колективу

 3 чол.-4 зв.

 

3.

Формування психологічної готовності дошкільників до навчання в школі

   

4.

Готовність до навчання та труднощі у навчанні

 2 чол.-2 зв.

 

5.

Вікові та індивідуальні особливості розвитку, проблеми самооцінки дитини

 6 чол.-9 зв.

 

6.

Допомога дітям та сім’ям, які перебувають у СЖО

   

7.

Допомога дітям та сім’ям, які постраждали у військових конфліктах

   

8.

Психологічний та соціально-педагогічний супровід дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування

   

9.

Психологічний та соціально-педагогічний супровід дітей із сімей учасників АТО

   

10.

Психологічний та соціально-педагогічний супровід дітей із сімей внутрішньо переміщених осіб

   

11.

Психологічний супровід дітей з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивної освіти

   

12.

Професійне самовизначення учнів

   

13.

Профілактика шкідливих звичок (вживання наркотичних речовин, напоїв що містять алкоголь, тютюнопаління)

   

14.

«Професійне вигорання» педагогів

 1 чол.-2 зв.

 

15.

Формування здорового способу життя

   

16.

Дитина у віртуальному просторі. Комп’ютерна залежність

   

17.

Психологічний клімат учнівського колективу, міжособистісні конфлікти

 11 чол.-15 зв.

 

18.

Домашнє насильство

   

19.

Булінг

   

20.

Мобінг

   

21.

Взаємовідносини в системі «вчитель-учень»

 12 чол.-9 зв.

 

22.

Взаємовідносини в системі «батьки-діти»

 1 чол.-1 зв.

 

23.

Взаємовідносини в системі «педагоги-батьки»

 2 чол.-3 зв.

 

24.

Суїцидальна поведінка дітей

   

26.

Дитячі страхи

 1 чол.-2 зв.

 

27.

Торгівля людьми

   

28.

Робота з дітьми «груп ризику»

   

29.

Психологічний супровід учнів під час ДПА, ЗНО, МАН тощо

   

30.

Статеве виховання, дружба, кохання, рання вагітність

   

31.

Інше (інформація щодо запитів конфіденційна)

 35 чол.-51 зв.

 

З боку дітей

1.

Труднощі у навчанні

 1 чол.-1 зв.

 

2.

Самовдосконалення, розвиток власних здібностей і компетенцій

   

3.

Професійне самовизначення

 1 чол.-1 зв.

 

4.

Допомога дітям та сім’ям, які перебувають у СЖО, в тому числі, які постраждали у військових конфліктах

   

5.

Психологічний та соціально-педагогічний супровід дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування

   

6.

Психологічний та соціально-педагогічний супровід дітей із сімей учасників АТО

   

7.

Психологічний та соціально-педагогічний супровід дітей із сімей внутрішньо переміщених осіб

   

8.

Психологічний супровід дітей з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивної освіти

   

9.

Профілактика шкідливих звичок (вживання наркотичних речовин, напоїв що містять алкоголь, тютюнопаління)

   

10.

Дитина у віртуальному просторі. Комп’ютерна залежність

   

11.

Суїцидальні роздуми дітей

   

12.

Взаємовідносини в системі «вчитель-учень»

 1 чол.-1 зв.

 

13.

Взаємовідносини в системі «батьки-діти»

 2 чол.-2 зв.

 

14.

Адаптація дитини до нового колективу

   

15.

Відсутність мотивації до навчання

   

16.

Психологічний клімат учнівського колективу, міжособистісні конфлікти

 2 чол.-2 зв.

 

17.

Домашнє насильство

   

18.

Булінг

   

19.

Психологічний супровід учнів під час ДПА, ЗНО, МАН тощо

   

20.

Статеве виховання, дружба, кохання, рання вагітність

 5 чол.-1 зв.

 

21.

Робота з дітьми «груп ризику»

   

22.

Дитяча злочинність

   

23.

Торгівля людьми

   

24.

Інше (інформація щодо запитів конфіденційна)

 2 чол.-2 зв.

 

З боку інших зацікавлених осіб, представників громадськості

1.

Допомога дітям та сім’ям, які перебувають у СЖО, в тому числі, які постраждали у військових конфліктах

   

2.

Психологічний та соціально-педагогічний супровід дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування

   

3.

Психологічний та соціально-педагогічний супровід дітей із сімей учасників АТО

   

4.

Психологічний та соціально-педагогічний супровід дітей із сімей внутрішньо-переміщених осіб

   

5.

Психологічний супровід дітей з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивної освіти

   

6.

Домашнє насильство

   

7.

Дитяча злочинність

   

8.

Торгівля людьми

   

9.

Психологічний клімат учнівського колективу, міжособистісні конфлікти

   

10.

Булінг

   

11.

Професійне самовизначення

   

12.

Самовдосконалення, розвиток здібностей та компетенцій учнів

   

13.

Профілактика шкідливих звичок, залежностей та формування здорового способу життя

   

14.

Співпраця з органами виконавчої влади, неурядовими громадськими організаціями тощо (військові комісаріати, комісія у справах дітей, ЦСССДМ та інші)

   

15.

Співпраця нацполіції та школи у сфері профілактики правопорушень

   

16.

Проведення спільних просвітницько-профілактичних заходів

   

17.

Суїцидальні тенденції серед дітей та підлітків

   

18.

Психологічна просвіта

   

19.

Інше (інформація щодо запитів конфіденційна)

2 чол.-3 зв.

 

 

 

9.Професійний розвиток психологів. Участь у семінарах, конференціях, вебінарах (додаються копії підтверджуючих документів)

  1. Всеосвіта. Вебінар «Адаптація учнів п’ятих класів до навчання у середній школі», 23.09.2020
  2. Всеосвіта. Вебінар «Психографологія: читаємо дитину за почерком», 24.09.2020
  3. Всеосвіта. Вебінар «Соціальні ролі в класному колективі: як допомогти дитині знайти своє місце серед однолітків», 30.09.2020
  4. Всеосвіта. Вебінар «Апатія у дітей та підлітків: причини виникнення та алгоритми подолання», 18.02.2021 (2 год.)
  5. Всеосвіта. Вебінар «Як пережити стрес правильно: стратегії реагування та вікові особливості», 03.03.2021 (2 год.)
  6. Всеосвіта. Вебінар «Суїцидальна поведінка у підлітків: причини виникнення та алгоритми подолання», 11.03.2021 (2 год.)
  7. Наурок. Вебінар «Психологічна допомога дітям і дорослим у кризових станах», 18.03.2021 (2 год.)
  8. ДЗВО «Університет менеджменту освіти». Онлайн-семінар «Духовно-моральне виховання учнівської молоді у закладх загальної середньої освіти на засадах християнських цінностей», 6-8.04.2021 (9 год.)
  9. ІППОЧО. Науково-методичний онлайн-семінар «Гармонізація психологічного здоров’я учасників освітнього процесу в умовах дистанційного навчання», 22.04.2021 (3 год.)