Варланович Наталія Петрівна
Рік народження: 1953
Освіта: вища, 1976р., ЧНУ, факультет романо-германської філології
Початок трудової діяльності: 1982р.
Посада: учитель англійської мови і літератури
Кваліфікаційна категорія: «спеціаліст вищої категорії»
Педагогічне звання: “вчитель-методист”
Тема досвіду: Особливості контролю і оцінювання навчальних досягнень учнів шляхом запровадження тестування як способу перевірки базових знань учнів.
Підлубна Світлана Іванівна
Рік народження: 1953
Освіта: вища, 1975р., ЧНУ, факультет романо-германської філології
Початок трудової діяльності: 1980р.
Посада: учитель англійської мови і літератури, знак „Відмінник освіти України”
Кваліфікаційна категорія: «спеціаліст вищої категорії»
Педагогічне звання: “вчитель-методист”
Тема досвіду:Розвиток критичного мислення на уроках англійської мови.
Понич Лілія Іванівна
Рік народження: 1964
Освіта: вища, 1987р., ЧНУ, факультет романо-германської філології
Початок трудової діяльності: 1986р.
Посада: учитель німецької мови і літератури
Кваліфікаційна категорія: «спеціаліст вищої категорії»
Педагогічне звання: «вчитель-методист», знак «Відмінник освіти України»
Методична проблема: «Письмо як ефективний засіб навчання і контролю іншомовних знань, умінь і навичок на уроках німецької мови»
Стефюк Тетяна Вікторівна
Рік народження: 1995
Освіта: вища, 2018 р,ЧНУ, факультет іноземних мов; Чернівецьке педучилище
Початок трудової діяльності: 2014р.
Посада: вчитель англійської мови і літератури
Кваліфікаційна категорія: «спеціаліст ІІ категорії»
Методична проблема: «Розвиток ключових умінь XXI століття на уроках англійської мови»
Добрянська Анастасія Віталіївна
Рік народження: 1994
Освіта: вища, 2017р., ЧНУ, факультет іноземних мов, факультет педагогіки, психології та соціальної роботи
Початок трудової діяльності: 2017р.
Посада: вчитель англійської мови і літератури
Методична проблема: «Психолого-педагогічні умови навчання ліворуких дітей іноземної мови»
Фурдига Мальвіна Юріївна
Рік народження: 1989
Освіта: ЧНУ ім. Ю.Федьковича, факультет іноземних мов
Початок трудової діяльності: 2013р.
Кваліфікаційна категорія: «спеціаліст IІ категорії»
Посада: вчитель англійської мови і літератури
Методична проблема: «Інноваційні технології та інтерактивні методи навчання на уроках англійської мови»
Турянська Анастасія Іванівна
Рік народження: 1998
Освіта: ЧНУ ім. Ю.Федьковича, факультет іноземних мов, факультет педагогіки, психології та соціальної роботи
Початок трудової діяльності: 2017р.
Кваліфікаційна категорія: «спеціаліст ІІ категорії»
Посада: вчитель англійської мови і літератури
Методична проблема: «Формування навичок читання та аудіювання на уроках англійської мови учнів початкових класів»
Гунько Юлія Тарасівна
Рік народження: 1998
Освіта: ЧНУ ім. Ю.Федьковича, факультет іноземних мов
Початок трудової діяльності: 2022р.
Кваліфікаційна категорія: «»
Посада: вчитель англійської мови і літератури
Методична проблема: «Використання інтерактивних технологій на уроках англійської мови як засіб формування комунікативної компетентності учнів»
![]() | [Modern ways of testing] |
![]() | [іноземні мови] |
![]() | [Schritte der Schreibkompetenz (методичні рекомендації)] |
![]() | [Євроклуб] |
![]() | [Architectural style of the Chernivtsi Gymnasium 5] |
![]() | [Lesson planning] |
![]() | [Very terrible Witch] |
![]() | [USA_F] |
2016-2017
Останній дзвоник уже відшумів й нині для школярів розпочався новий, захопливий етап шкільного життя - відкриття літнього табору «GOCAMP», де діти впродовж трьох тижнів активно вивчатимуть англійську мову.
Мовний табір працює тут вже кілька років поспіль. Відвідують йогошколярі із чималим ентузіазмом. У неформальній обстановці вивчають англійську мову й активно проводять дозвілля. Наша школа вже вдруге виграла грантовий конкурс на участь в проекті «GO CAMP».
«GO CAMP» передбачає реальне спілкування з іноземцями – носіями мови. Знайомтеся, це волонтер з Португалії, Девід Олександр Габріель Маркес. Саме він кількатижнів проведе з нашими школярами. За допомогою практичних занять та інтерактивних методів навчатиме дітей вільно володіти англійською.
Цьогорічний проект буде працювати за такими напрямами: STEAM, Global Citizenship, Leadership and Career Exploration, Sport and Health. Наша школа обрала для себе напрям «SportandHealth»- програму про здоров’я, здоровий спосіб життя, здорову кулінарію, спортивні ігри, тощо.
Місія GoCamp - виховати нове всебічно розвинене та освічене покоління свідомих громадян України, здатних до навчання впродовж життя і готових до викликів 21-го століття; надихати молодь вільно володіти іноземними мовами та бути відкритими до інших культур і досвідів.
2015-2016
26 та 27 травня у Львові проходив тренінг, який проводили тренери від Посольства США в Україні разом із громадською організацією GoGlobal для того, щоб дати можливість вчителям інакше подивитися на методику викладання англійської мови та допомогти розробити індивідуальні цікаві програми проведення літніх мовних таборів GoCamps. Впродовж двох днів професор Орегонського університету Леслі Опп-Бекмен, аташе з питань викладання англійської мови Кевін Маккойта координатор проекту GoCamps Любов Залюбовська на прикладах показували і розказували про цікаві способи взаємодії з учнями під час викладання, а також давали вчителям завдання, які допомогли їм зрозуміти, що уроки англійської можна зробити цікавими не лише для учнів, але і для самих вчителів. Головна ідея мовних таборів GoCamps – показати дітям, що вивчення англійської може бути цікавим та легким.
1-st day
2-nd day
3-d day
4-th day
5-th day
6-th day
7-th day
8-th day
11-th day
12-th day
13-th day
14-th day
2014-2015
На базі пришкільних таборів у період з 02 по 19 червня 2015 року розпочалася робота мовних таборів / загонів.
Літні табори з іноземних мов покликані спонукати школярів практично застосовувати знання з мов, отриманих протягом навчального року. У таборах діти матимуть можливість спілкуватися іноземними мовами та застосовувати їх у різних формах діяльності (спортивних змаганнях, театральних виставах тощо). Участь у мовному таборі допоможе дітям розкрити свої таланти та отримати досвід спілкування іноземною мовою. При цьому знання дитини не будутьоцінювати як у школі, і дитина буде сприймати навчання як гру.